مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 11:052021-01-23سياسي

مرکز نمونه گیری آزمایشگاهی خودروگذر در شهرک سلامت اصفهان افتتاح شد


مدیرعامل و سرمایه گذار پروژه شهرک سلامت اصفهان با بیان اینکه می توانستیم خیلی بهتر خدمت گذار مردم باشیم، اما متاسفانه گاهی نشسته ایم تا کسی برای ما کاری بکند، - گفت: امروز اولین مرکز نمونه گیری آزمایشگاهی خودروگذر مجموعه شهرک سلامت اصفهان افتتاح شد.

مسعود صرامی امروز (شنبه_4 بهمن ماه) در مراسم افتتاح مرکز نمونه گیری آزمایشگاهی خودروگذر در آزمایشگاه ملل در شهرک سلامت اصفهان، اظهار کرد: ما فقط بنا می سازیم و فکر پشت صحنه بنا را ایجاد می کنیم، اما سرمایه گذاری اصلی را کسانی انجام می دهند که در شهرک سلامت به مردم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کنند.

وی با اشاره به اینکه زمانی کمتر کسی به این منطقه رفت و آمد داشت، اما امروز به دلیل حضور متخصصان هر رشته، شهرک سلامت تبدیل به مجموعه ای ارزشمند شده است، گفت: به فکر درآمد نبوده ایم، اما تلاش کرده ایم کاری کنیم که کمتر اصفهانی برای گرفتن خدمات درمانی به خارج از استان مراجعه کنند.

مدیرعامل و سرمایه گذار پروژه شهرک سلامت اصفهان با قدردانی از کادر پزشکی اصفهان، تصریح کرد: کادر پزشکی اصفهان پیشینه خوبی دارند و امروز در همه گیری کرونا همه آنها جان ها را در کف دست گذاشته و به میدان آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نمونه گیری آزمایشگاهی خودروگذر در شهرک سلامت اصفهان افتتاح شد

مرکز نمونه گیری آزمایشگاهی خودروگذر در شهرک سلامت اصفهان افتتاح شد