مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:402021-01-23حوادث

8 سال جدال 2 طایفه هرمزگانی به صلح ختم شد


سال 1391 بر اثر درگیری بین دو خانواده، قاتل با تیراندازی یک نفر را کشته و دو نفر را زخمی کرد و پس از دستگیری به قصاص محکوم شد.

- رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: با میانجیگری مسوولان قضایی و معتمدین محلی، منازعه میان 2 طایفه در توکهور و هشتبندی میناب پس از 8 سال به صلح و سازش منجر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ علی صالحی روز شنبه در خصوص جزییات این پرونده به رسانه ها اعلام کرد: سال 1391 بر اثر درگیری بین دو خانواده، قاتل با تیراندازی یک نفر را کشته و دو نفر را زخمی کرد و پس از دستگیری به قصاص محکوم شد.

وی ادامه داد: پس از چند سال تلاش مسئولان دستگاه قضایی هرمزگان، معتمدین محلی و شوراهای حل اختلاف، سرانجام خانواده مقتول در ایام فاطمیه از قصاص قاتل گذشت کردند و رضایت خود را اعلام کردند.

رییس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون این دهمین پرونده قصاص است که در استان هرمزگان به صلح و سازش منجر می شود، ادامه داد: به دنبال این صلح و سازش و مصالحه میان دو طایفه در شهر هشتبندی یک زندانی محکوم به قصاص رهایی یافت.

صالحی ابرازداشت:گذشت اولیاء دم در این پرونده را کاری بزرگ و موجب خشنودی خداوند متعال و در تأسی از سیره معصومین (علیهم السلام) برشمرد و از عموم مردم خواست تا در کنار دستگاه قضایی و شوراهای حل اختلاف در ترویج و توسعه فرهنگ صلح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 سال جدال 2 طایفه هرمزگانی به صلح ختم شد

8 سال جدال 2 طایفه هرمزگانی به صلح ختم شد