مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 06:452021-01-23سياسي

پویش«فجر مهربانی»در ورامین راه اندازی می شود


مسئول کارگروه همیاری و خدمت رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ورامین از جذب حامی در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: پویش«فجر مهربانی» در این شهرستان ایجاد می شود.

- ورامین- مسئول کارگروه همیاری و خدمت رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ورامین از جذب حامی در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: پویش فجر مهربانی در این شهرستان ایجاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سلیمان آقایی رنجبر صبح شنبه در جمع خبرنگاران از جذب حامی در ایام دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: پویش فجر مهربانی در این شهرستان ایجاد می شود.

وی در خصوص برنامه های این کارگروه گفت: خدمت رسانی به مدد جویان و نیازمندان در شهرستان ورامین، در طول سال به یاری خداوند و خیرین شهرستان توانسته است تا حدودی در جهت رفع مشکلات اقتصادی خانواده های نیازمند مثمرثمر باشد.

رنجبر افزود: در ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر سعی ما بر این است در قالب بسته های ویژه خدمت رسانی، بتوانیم خدمتی هر چند کوچک برای عزیزان مدد جوی نهادهای حمایتی داشته باشیم.

رییس کمیته امداد حضرت امام (ره) ورامین بیان داشت: از جمله برنامه هایی که به منظور بزرگداشت جشن انقلاب در این کارگروه، پس از جمع بندی نظرات اعضا مد نظر قرار گرفت می توان به برگزاری مسابقه در فضای مجازی برای مدد جویان با اهدای جوایز ویژه و ارسال مطالب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش«فجر مهربانی»در ورامین راه اندازی می شود

پویش«فجر مهربانی»در ورامین راه اندازی می شود