مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 20:002021-01-22سياسي

امیرخانی: در دنیای امروز تامل و توجه را نداریم


هنرمند پیشکسوت عرصه خوشنویسی اظهار کرد: چرا ما به استاد شجریان میدان ندادیم؟ اگر مثنوی قبل افطار استاد استفاده می شد کدام شنونده ای در برابر آن صدا زانو نمی زد؟ چه کسانی این مشق غلط را می دهند که این صدا محدود شود؟  - هنرمند پیشکسوت عرصه خوشنویسی اظهار کرد: چرا ما به استاد شجریان میدان ندادیم؟ اگر مثنوی قبل افطار استاد استفاده می شد کدام شنونده ای در برابر آن صدا زانو نمی زد؟ چه کسانی این مشق غلط را می دهند که این صدا محدود شود؟  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از کمیسیون ملی یونسکو - ایران، نخستین نمایشگاه بین المللی خوشنویسی راه ابریشم رقص قلم با حضور جمعی از اهالی فرهنگ، هنر، مسئولان و اهالی رسانه در فرهنگسرای هنر افتتاح شد.

حجت الله ایوبی در این مراسم با تقدیر از همراهان برپایی نمایشگاه رقص قلم عنوان کرد: همه ما افتخارات این روزها را به عنوان زادروز استاد امیرخانی به پیشگاه این استاد تقدیم می کنیم.

همچنین احمد پاکتچی، سفیر ایران در یونسکو در سخنانی با قدردانی از برپایی نمایشگاه رقص قلم نیز عنوان کرد: ایران در مسیر جاده ابریشم یک نقطه عطف است و نقشی ویژه در این جاده به عنوان حلقه وصل شرق و غرب داشته است.

ایرانیان در مسیر جاده ابریشم همواره در کنار تجارت، فرهنگ و دانش و هنر صادر کرده و می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرخانی: در دنیای امروز تامل و توجه را نداریم

امیرخانی: در دنیای امروز تامل و توجه را نداریم