مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 13:402021-01-22بين الملل

ایرانی ها دیگر نمی توانند بدون ویزا به مالزی سفر کنند


همه مسافران ورودی به این کشور که گواهی منفی این تست را ارائه می کنند به مدت هفت روز در مکانی مشخص قرنطینه اجباری می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مقررات تازه کرونا در مالزی به مسافران ایرانی اجازه نمی دهد همانند گذشته بدون ویزا به این کشور سفر کنند.

پیش از همه گیری ویروس کرونا، شهروندان ایرانی می توانستند به مدت 14 روز بدون ویزا به مالزی سفر کنند، اما اکنون مقررات تازه ای وضع شده است.

دولت مالزی در سپتامبر 2020 (شهریورماه) پس از بازگشایی مرزها، محدودیت هایی را برای سفر اتباع 23 کشور از جمله ایران برقرار کرد؛ کشورهایی که تا آن زمان، بیش از 150 هزار مورد کووید 19 را ثبت کرده بودند.

مالزی همچنین سفر و صدور ویزای توریستی را برای اتباع ایالات متحده آمریکا، برزیل، هند، روسیه، پرو، کلمبیا، آفریقای جنوبی، مکزیک، اسپانیا، آرژانتین، شیلی، ایران، انگلستان، بنگلادش، عربستان سعودی، پاکستان، فرانسه، ترکیه، ایتالیا، آلمان، عراق، فیلیپین و اندونزی متوقف کرده است.

این فهرست با توجه به شرایط کشورها مدام به روزرسانی می شود.

براساس آخرین بخشنامه دولت مالزی، محدودیت های ورود شامل مسافرانی است که شهروند یا افراد مقیم این 23 کشور بوده، یا در آن جا اقامت دارند و یا از آن سفر می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانی ها دیگر نمی توانند بدون ویزا به مالزی سفر کنند

ایرانی ها دیگر نمی توانند بدون ویزا به مالزی سفر کنند