مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 13:252021-01-22اقتصادي

پرواز در ارتفاع 40 میلیارد تومانی


در دوازدهمین ایستگاه کاروان سرمایه گذاری 100استارتاپ، 37 تیم موفق به جلب نظر داوران برای جذب سرمایه شدند، وحدت رییس هیئت عامل صندوق نوآوری وشکوفایی کشور در اختتامیه این رویداد گفت: سکوی پرتاب یک جریان پویا در کل کشور است که خوشبختانه در استان یزد، عمکرد بسیار خوبی به جا گذاشت.

این مهمان ویژه اختتامیه سکوی پرتاب افزود: با برگزاری چنین رویدادهای استارت آپی و تمرکز در حوزه فناوری می توانیم شاهد دستاوردهای بسیاری در استان یزد باشیم در ادامه، معاون وزیر ارتباطات که دیگر مهمان ویژه این رویداد بود، گفت: همراهی دستگاه های اجرایی و نهادهای خصوصی در این رویداد نشانه یک اکوسیستم سالم و پویا در استان یزد است.

ناظمی در ادامه افزود: این همراهی نتیجه ای شیرین برای استان داشت و منجر به جذب سرمایه راهگشا برای کارآفرینان جوان یزدی شد.

ریاست سازمان فناوری اطلاعات ایران در ادامه اظهار داشت: مجموعه 100استارت آپ به عنوان یک پلتفرم می تواند برای سرمایه گذاری و آموزش در اکوسیستم استارتاپی کشور تحول ایجاد کند.

سدیفی، مدیرعامل 100 استارتاپ در اختتامیه سکوی پرتاب با اشاره به اینکه این رویداد رکورد جذب سرمایه در رویدادهای سکوی پرتاب را شکست افزود: مجموعا 40 میلیارد تومان موافقت برای سرمایه گذاری در این رویداد رقم خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز در ارتفاع 40 میلیارد تومانی

پرواز در ارتفاع 40 میلیارد تومانی