مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 12:502021-01-22سياسي

لزوم تعامل دولت و مجلس در تصویب لایحه بودجه سال 1400


امام جمعه ساوه خواستار تعامل دولت و مجلس در لایحه بودجه سال 1400 شد و گفت : این لایحه بودجه از ابتدا نادرست تنظیم شده و خیالبافانه و مبتنی بر مذاکره و تداوم برجام و فروش نفت چند میلیون بشکه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه , حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر خیانت به خدا، پیامبر و امام جامعه و مردم را بدترین بی تقوایی ها دانست و گفت : در روایات نیز به این موضوع تاکید شد که علاوه بر آنکه نباید خیانت کنیم از خائن هم نباید دفاع کنیم و این دستور پروردگار است.

  وی با اشاره به آثار و پیامدهای خطرناک خیانت در جامعه افزود : خیانت ابعاد و مصادیق مختلفی دارد که یکی از آنها نصب و عزل جناحی، انتخاب مدیران و کارگزان ناشایست و انتصابات نادرست حزبی است که خیانت به امت اسلامی تلقی میشود .

  خطیب نماز جمعه ساوه تا تاکید بر اینکه در اندیشه دینی و نظام اسلامی، ولایت فقیه مبنای مشروعیت همه قوانین و همه مناصب حکومتی است تصریح کرد : در زمان غیبت حضرت ولی عصر (عج) در جمهوری اسلامی ایران، ولایت امیر و امامت امت بر عهده فقیه عادل و با تقوا، آگاه به زمان، شجاع، مدیر و مدبر است.

  وی به اصل 57 قانون اساسی اشاره کرد و با تاکید بر اینکه قوای حاکم در جمهوری اسلامی ایران زیر نظر ولایت مطلقه امر و امامت امت بر طبق اصول آینده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعامل دولت و مجلس در تصویب لایحه بودجه سال 1400

لزوم تعامل دولت و مجلس در تصویب لایحه بودجه سال 1400