مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 11:302021-01-22اجتماعي

حکم قلع و قمع مستحدثات چشمه شِکر مهریز اجرا شد


رییس کل دادگستری استان یزد از اجرای حکم قلع و قمع مستحدثات چشمه شکر مهریز و بازگشت این چشمه به مردم و دامان طبیعت خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد از اجرای حکم قلع و قمع مستحدثات چشمه شکر مهریز و بازگشت این چشمه به مردم و دامان طبیعت خبر داد.

غلامعلی دهشیری در این رابطه گفت: بحث چشمه خواری در خصوص چشمه شِکر شهرستان مهریز که باید انتفاع آن شامل همه مردم شود، به واسطه برخی از سستی ها و کاهلی ها سالها در تصرف یک فرد مانده بود.

وی خاطرنشان کرد: اولین اجراییه سال 1378 صادر شده که متاسفانه مسکوت مانده بود و پس از آن نیز در سالهای 84 و 85 باز موضوع این چشمه وارد فرایند های قضایی شده است.

این مقام قضایی با اشاره به اجرای حکم تخریب قسمتی از ابنیه احداثی در سال 85 ، گفت: با پیگیری دادگستری استان و مکاتبه با مدیرکل منابع طبیعی و پیگیری یکماه قبل آن اداره و تقاضای صدور اجراییه نوبت دوم، با گذشت مهلت ده روز اجرای حکمی که بیش از بیست سال قطعی شده بود، انجام شد.

وی با بیان توصیه به مدیران متولی اراضی ملی و منابع طبیعی بازنگری در سوابق اجرا و عدم اجرای احکام قطعی صادره، اظهار کرد: با پیگیری های دادگستری کل استان و قرار دادن موضوع در زمینه دستورالعمل ترک فعل مدیران سرانجام با راهنمایی و ارشاد مقام قضایی مبنی بر استفاده از ظرفیت کمیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم قلع و قمع مستحدثات چشمه شِکر مهریز اجرا شد

حکم قلع و قمع مستحدثات چشمه شِکر مهریز اجرا شد