مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 11:202021-01-22سياسي

رزمایش نیروهای مسلح بیانگر قدرت بازدارندگی کشور است


 رزمایش نیروهای مسلح بیانگر قدرت بازدارندگی کشور و وحدت نیروهای مسلح کشور، است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خاتمی روز جمعه در خطبه های نماز جمعه زنجان با اشاره ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از برگزاری مراسم های این ایام تقدیر، گفت: مراسم های ایام فاطمیه امسال از سوی مردم در شرایط کرونایی و با کمترین تعداد شرکت کنندگان و با رعایت موازین بهداشتی برگزار شد.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) یگانه الگوی زنان عالم است، افزود: تمام سفارشات اهل بیت و پیامبران به انسان ها چراغ راه هدایت است و انسان را از لغزش و خطا باز می دارد.

خاتمی با اشاره به سالروز رحلت ام البنین، گفت: هفتم بهمن، همزمان با سالروز وفات ام البنین که همسر و مادران شهیدان اسلام است، روز گرامیداشت همسران و مادران شهدا نام گذاری شده است.

وی با بیان اینکه مادران شهدا با تربیت فرزندان خود در راستای دفاع از نظام و انقلاب گام برداشتند، افزود: مادرانی در کشور و استان زنجان هستند، که خواهر، همسر، مادر و دختر شهید هستند و تعدادی هم چند فرزند خود را در راه دفاع از کشور تقدیم انقلاب کرده اند.

امام جمعه زنجان به شهادت دو رزمنده و جانباز زنجانی شهید فرزین و اصحابی اشاره کرد و گفت: این دو شهید بزرگوار در راه دفاع از کشور به درجه جانبازی رسیده بودند که بعد از سال ها تحمل اثرات جان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش نیروهای مسلح بیانگر قدرت بازدارندگی کشور است

رزمایش نیروهای مسلح بیانگر قدرت بازدارندگی کشور است