مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 10:252021-01-22سياسي

گزارش خضریان از سفر یک روزه جمعی از نمایندگان به رفسنجان


عضو هیئت رییسه کمیسیون اصل نود مجلس از سفر یک روزه جمعی از نمایندگان به رفسنجان و انار از حوزه انتخابیه کرمان خبر داد و توضیحاتی در مورد نظارت میدانی این منطقه و مصوبات این سفر داد.

- عضو هیئت رییسه کمیسیون اصل نود مجلس از سفر یک روزه جمعی از نمایندگان به رفسنجان و انار از حوزه انتخابیه کرمان خبر داد و توضیحاتی در مورد نظارت میدانی این منطقه و مصوبات این سفر داد.

علی خضریان در گفت وگو با ایسنا درخصوص سفر جمعی از نمایندگان مجلس به رفسنجان گفت: در ادامه سفرهای نظارتی نمایندگان به استان های کشور که جهت رفع معضلات و درک بهتر مشکلات موجود در نقاط مختلف کشور صورت می پذیرد، روز پنجشنبه این سفر یک روزه به شهرستان رفسنجان در استان کرمان انجام شد.

وی با اشاره به حضور علی نیکزاد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی، سیدعلی موسوی ملکان، رییس فراکسیون محرومیت زدایی و حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی نماینده رفسنجان و انار در این سفر گفت: جلساتی جهت رفع مشکلات شهرستان رفسنجان برگزار گردید و امیدواریم خروجی این جلسات باعث از بین رفتن مشکلات مردم عزیز این شهرستان شود.

علی خضریان در خصوص مصوبات این سفر گفت: مقرر شد حداکثر تا پایان بهمن ماه 4 میلیارد تومان برای محور رفسنجان – نوق تخصیص داده شود و مسئولان استان مستندات و توجیه ساخت کمربندی شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش خضریان از سفر یک روزه جمعی از نمایندگان به رفسنجان

گزارش خضریان از سفر یک روزه جمعی از نمایندگان به رفسنجان