مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-22بين الملل

پیش بینی یک مقام سابق وزارت خارجه آمریکا در مورد احیای برجام


مارک فیتز پاتریک معاون پیشین وزارت امور خارجه آمریکا در صفحه توییترش با بازنشر گزارشی از پایگاه خبری المانیتور با تیتر «اول چه کسی به توافق هسته ای باز می گردد؟» نوشت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ معاون پیشین وزارت امور خارجه آمریکا در پیامی توییتری اظهاراتی را راجع به احیای توافق هسته ای مطرح کرد.

مارک فیتز پاتریک معاون پیشین وزارت امور خارجه آمریکا در صفحه توییترش با بازنشر گزارشی از پایگاه خبری المانیتور با تیتر اول چه کسی به توافق هسته ای باز می گردد؟ نوشت: پاسخ این است که ایران و آمریکا باهم به سمت احیای برجام(توافق هسته ای) پیش می روند.

جو بایدن رییس جمهور جدید آمریکا در وعده های انتخاباتی اش گفته بود در صورت بازگشت ایران به پایبندی کامل به توافق هسته ای دولت او هم آمریکا را به این توافق بازخواهد گردادند که دولت دونالد ترامپ رییس پیشین آمریکا در سال 2018 با ناقص تلقی کردنش از آن خارج شده و تحریم های متعددی بر ایران اعمال کرد.

فاصله گرفتن ایران از تعهدات داوطلبانه اش در توافق هسته ای به دنبال خروج آمریکا از توافق هسته ای و متحمل شدن تحریم های اقتصادی انجام شد.

این در حالی بود که ایران باید در ازای محدود کردن برنامه هسته ای اش پس از برجام، باید از منافع اقتصادی این توافق بهره مند می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی یک مقام سابق وزارت خارجه آمریکا در مورد احیای برجام

پیش بینی یک مقام سابق وزارت خارجه آمریکا در مورد احیای برجام