مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 10:102021-01-22سياسي

حکومت نظامی در مراسم تحلیف ریاست جمهوری نشان از افول آمریکا است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: حکومت نظامی حاکم در مراسم تحلیف ریاست جمهوری نشان از افول آمریکا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه با بیان اینکه حوادث اخیر در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و مراسم تحلیف رییس جمهور این کشور نشان داد آمریکا رو به افول است، افزود: اوضاع نابسامان آمریکا نشانه افول آمریکاست که هزاران سلاح به دست، امنیت مراسم تحلیف بایدن را تأمین می کردند.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: اعتماد به آمریکا همان اعتماد به شیطان است، نباید به دنبال اعتماد و حرف شنوی از آمریکا که ثابت کرده است جز شرورت و دشمنی با ایران اسلامی است بود.

وی با بیان اینکه مسئله برجام و مذاکره با آمریکا به دستور را نصب العین خود قرار داده و به آن عمل کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز حماسه دوم بهمن مردم ارومیه در سال 57 اظهار کرد: دوم بهمن ماه سالگرد به توپ بستن مسجد اعظم و قیام مسلحانه مردم ارومیه بر علیه رژیم پهلوی برگ زرینی از تاریخ انقلاب و رشادت های مردم در انقلاب است.

حجت الاسلام قریشی اضافه کرد: دوم بهمن سال 1357 سالروز به توپ بسته شدن گنبد مسجد اعظم ارومیه است که مرکز انقلابیون پای کار بود و باید این حادثه عظیم گرامی داشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکومت نظامی در مراسم تحلیف ریاست جمهوری نشان از افول آمریکا است

حکومت نظامی در مراسم تحلیف ریاست جمهوری نشان از افول آمریکا است