مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-22ورزشي

ماجرای انتقاد شدید علیرضا دبیر از مدیرکل ورزش لرستان


علیرضا دبیر در سفر به لرستان از نحوه برخورد او با مسئولان فدراسیون کشتی در زمان برگزاری جلسه و بی توجهی وی به رشته کشتی شدیدا انتقاد کرد.

- علیرضا دبیر در سفر به لرستان از نحوه برخورد او با مسئولان فدراسیون کشتی در زمان برگزاری جلسه و بی توجهی وی به رشته کشتی شدیدا انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا دبیر در ادامه سفرهای استانی خود برای کمک به رشد و توسعه کشتی و رفع موانع در راه ورزش اول ایران، اینبار به لرستان سفر کرد، استانی که روزگاری نقش پررنگی در کشتی داشت اما چند سالی است با بی توجهی مسئولان استانی، جایگاه خود را از دست داده است.

اما این سفر حواشی زیادی داشت و رییس فدراسیون کشتی از بی توجهی مدیرکل ورزش لرستان نسبت به کشتی و وضعیت کشتی گیران و مربیان شدیدا انتقاد کرد.

علیرضا دبیر در حضور استاندار لرستان، زمانیکه از مدیر کل ورزش این استان سوال کرد چه مقدار برای کشتی استان هزینه کرده است، وی در جواب گفت یک و نیم میلیارد تومان.

وقتی دبیر در همان دیدار از رییس هیات کشتی لرستان نیز این سوال را مطرح کرد، وی در پاسخ گفت: حتی یک ریال هم از طرف اداره کل ورزش به کشتی کمک نشده است! این موضوع باعث گلایه مدیرکل ورزش لرستان شد تا جاییکه وی پس از این دیدار در جلسه با علیرضا دبیر زمانیکه رییس فدراسیون کشتی در حال صحبت بود، اقدام به ترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای انتقاد شدید علیرضا دبیر از مدیرکل ورزش لرستان

ماجرای انتقاد شدید علیرضا دبیر از مدیرکل ورزش لرستان