مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 10:002021-01-22سياسي

قانون گذار ارشد جمهوری خواه: ترامپ عامل تحریک حمله به کنگره نبود


رهبر اقلیت جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا گفت باور ندارد رییس جمهور سابق این کشور عامل تحریک حمله به ساختمان کنگره بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کِوین مک کارتی رهبر اقلیت جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا، نقش داشتن دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در تحریک به حمله اخیر  به کنگره آمریکا را رد کرد.

به نوشته نشریه پالتیکو، مک کارتی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در این خصوص گفت: باور ندارم که او (ترامپ) عامل تحریک آن [حمله] باشد .

او در ادامه گفت، اگر به آنچه [ترامپ] در تظاهرات گفت گوش دهید [متوجه می شوید] .

به نوشته پالتیکو، پیش تر چهار منبع جمهوری خواه گفته بودند که مک کارتی در جلسه ای حزبی اظهار داشته، ترامپ در خصوص حمله به کنگره مقصر است و تا حدی نیز مسئولیت آن را پذیرفته است.

مک کارتی و میچ مک کانل رهبر جمهوری خواهان مجلس سنای آمریکا، ضمن امتناع از شرکت در سخنرانی خداحافظی ترامپ، در مراسم تحلیف جو بایدن رییس جمهور جدید آمریکا شرکت کردند.

مک کانل روز سه شنبه در آخرین سخنرانی خود به عنوان رهبر اکثریت جمهوری خواه سنای آمریکا دراین باره گفته بود: دروغ به خورد این اوباش دادند.

رییس جمهور و دیگر افراد قدرتمند آن ها را تحریک کردند و آن ها تلاش کردند از هراس و خشونت برای متوقف کردن رویه ویژه دولت فدرال ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون گذار ارشد جمهوری خواه: ترامپ عامل تحریک حمله به کنگره نبود

قانون گذار ارشد جمهوری خواه: ترامپ عامل تحریک حمله به کنگره نبود