مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 09:552021-01-22سياسي

بازگشت آمریکا به برجام خطرآفرین است/داعش دست پرورده آمریکا است


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه آمریکا دو دهه منطقه را به آشوب کشانده است، بازگشتش به برجام را خطرآفرین دانست و گفت: نباید فریب وعده ها را خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های مجازی نمازجمعه با تاکید و سفارش بر تقوای الهی اظهار داشت: همه ما باید در زندگی، دست پاک، نگاه، گفتار، عقیده و فکر پاک وسالم داشته باشیم و از ناپاکی در تمام زمینه ها خودداری و اجتناب کنیم.

وی با اشاره به فرازی از خطبه های نمازجمعه حضرت علی (ع) در توصیف پیامبر گرامی اسلام اظهار داشت: خداوند بزرگ پیامبر گرامی اسلام را برگزید تا وحی را دریافت کند و او را امین سر خود قرار داده است و پیامبر در وحی که از خداوند دریافت کرده، خیانت نکرده است.

وی با اظهار اینکه نسبت به آینده اسراری وجود دارد و ما از بسیاری از اسرار پشت پرده عالم بی خبر هستیم، گفت: ما اکنون با سایه ها سروکار داریم و از واقعیت ها و پشت پرده جهان بی خبر هستیم.

آیت الله لایینی با تاکید براینکه ما انسان ها ویژگی امین سربودن و اخلاق حسنه را در خود ایجاد کنیم، تصریح کرد: ما نیز باید امین اسرار مردم باشیم و نباید اطلاعات مردم را فاش کنیم.

امام جمعه ساری با عنوان اینکه اسرار امنیت کشور و سلامت مملکت را نباید گزارش و فاش کنیم، یادآور شد: به عنوان نمونه نبای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت آمریکا به برجام خطرآفرین است/داعش دست پرورده آمریکا است

بازگشت آمریکا به برجام خطرآفرین است/داعش دست پرورده آمریکا است