مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 08:202021-01-22اقتصادي

خبازی های سیستان وبلوچستان درجه بندی می شوند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: کار گروه آرد و نان شهرستانها نسبت به اجرای طرح درجه بندی خبازی ها اقدام کنند و این طرح به صورت پایلوت از شهر زاهدان آغاز شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: کار گروه آرد و نان شهرستانها نسبت به اجرای طرح درجه بندی خبازی ها اقدام کنند و این طرح به صورت پایلوت از شهر زاهدان آغاز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ماندانا زنگنه در کارگروه آرد ونان استان اظهار کرد: کمیته آرد و نان طرح درجه بندی خبازیها را به صورت پایلوت از شهر زاهدان شروع کند و این طرح را به فرمانداری ها نیز ابلاغ می کنیم تا نسبت به درجه بندی تمام خبازی های شهری و روستایی در شهرستان ها نیز اقدام کنند.

وی تصریح کرد: این موضوع باید در بهمن ماه عملی شود و نانوایی هایی که بالاترین استانداردها را داشته باشند در سهمیه آنها بازنگری خواهد شد.

معاون استاندار گفت: نانوایی های غیر استاندارد نیز باید موظف به رعایت استانداردها شوند و با تخلفات آنها برخورد شود.

وی خاطر نشان کرد: بازرسی، صمت، شرکت غله و خدمات بازرگانی و دادستانی تخلفاتی که در سال جاری در حوزه آرد و نان رخ داده را احصا و تجمیع کنند و سازمان صمت این تخلفات را بررسی و علت تخلفات را مشخص نماید چراکه این تخلفات چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبازی های سیستان وبلوچستان درجه بندی می شوند

خبازی های سیستان وبلوچستان درجه بندی می شوند