مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 07:502021-01-22اقتصادي

سرمایه گذاری 442 میلیارد تومانی در حوزه گردشگری اورامانات کرمانشاه


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه با اعلام اینکه از ابتدای کار دولت تدبیر و امید 442 میلیارد تومان در پروژه های گردشگری منطقه اورامانات سرمایه گذاری شده است، - ایسنا/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه با اعلام اینکه از ابتدای کار دولت تدبیر و امید 442 میلیارد تومان در پروژه های گردشگری منطقه اورامانات سرمایه گذاری شده است، گفت: گردشگری اورامانات در دولت تدبیر و امید متحول شده است.

امید قادری بااشاره به تحولات گردشگری منطقه اورامانات کرمانشاه در هشت سال گذشته، اظهار کرد: زیرساخت های گردشگری اورامانات در دولت تدبیر و امید متحول و یک انقلاب در صنعت گردشگری منطقه رخ داده است.

️وی تصریح کرد: از ابتدای شروع به کار دولت تاکنون بیش از 442 میلیارد تومان در طرح های گردشگری اورامانات سرمایه گذاری شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان افزود: تا پیش از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، منطقه اورامانات به لحاظ تاسیسات گردشگری و امکانات زیرساختی جهت اسکان مسافرین از حداقل امکانات هم برخوردار نبود، اما در این دولت بیش از 100 مورد بوم گردی، خانه مسافر، مجتمع های خدماتی بین راهی و رستوران های بین راهی به صورت رسمی به بهره برداری رسیده و ده ها مورد نیز در شرف تاسیس و بهره برداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 442 میلیارد تومانی در حوزه گردشگری اورامانات کرمانشاه

سرمایه گذاری 442 میلیارد تومانی در حوزه گردشگری اورامانات کرمانشاه