مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-22اقتصادي

خوش ییلاق، پارک ملی گلستان و توسکستان بازگشایی شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از بازگشایی محورهای کوهستانی گلستان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط محور توسکستان، رانندگان حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

- مهدی میقانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص آخرین وضعیت محورهای کوهستانی گلستان اظهار کرد: شامگاه گذشته با وجود کولاک شدیدی که در محور پارک ملی گلستان شاهد بودیم اما با تلاش های انجام شده این محور شامگاه گذشته بازگشایی شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه محور خوش ییلاق نیز با تلاش راهداران صبح امروز بازگشایی شد و محور توسکستان با توجه به شرایط خاصی که دارد و دارای پیچ های تند و خطرناکی است، عملیات یخ زدایی و ایمنی مسیر در حال انجام است و براساس آخرین گزارشات و مشاهدات ما، امکان تردد در این محور وجود دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان تصریح کرد: محور توسکستان تا دقایقی دیگر پس از هماهنگی با پلیس بازگشایی خواهد شد اما رانندگان برای تردد در این محور زنجیر چرخ حتما باید همراه داشته باشند.

میقانی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته 107 دستگاه ماشین آلات راهداری در محورهای کوهستانی به انجام عملیات راهداری پرداختند و 107 نفر نیرو نیز بکارگیری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوش ییلاق، پارک ملی گلستان و توسکستان بازگشایی شد

خوش ییلاق، پارک ملی گلستان و توسکستان بازگشایی شد