مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 06:402021-01-22بين الملل

درخواست جمهوری خواهان سنا برای به تاخیر انداختن استیضاح ترامپ


میچ مک کانل، پیشنهاد به تاخیر انداختن شروع محاکمه دونالد ترامپ را به منظور زمان دادن به او به جهت آماده کردن پرونده اش داده است.

- میچ مک کانل، پیشنهاد به تاخیر انداختن شروع محاکمه دونالد ترامپ را به منظور زمان دادن به او به جهت آماده کردن پرونده اش داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دویچه وله، میچ مک کانل، رهبر اکثریت جمهوریخواه سنای آمریکا اظهار کرد، جمهوریخواهان سنا خواستار به تاخیر انداختن نشست های استماع مربوط به استیضاح دونالد ترامپ رییس جمهور سابق به اواسط فوریه هستند.

رهبر اقلیت سنای آمریکا نیز با این تاخیر به منظور زمان دادن به این رییس جمهور سابق برای آماده و بررسی کردن پرونده اش موافق است.

دموکراتهای مجلس نمایندگان آمریکا این پیام را داده اند که خواستار اجرای سریع فرآیندهای مربوط به استیضاح هستند اما مک کانل گفت: جمهوریخواهان سنا قویا در پشت این اصل که نهاد سنا، دفتر ریاست جمهوری و خود ترامپ رییس جمهور سابق، همگی شایسته یک فرآیند کامل و منصفانه همراه با احترام به حقوق او و پرسشهای اساسی، حقوقی، واقعی و جدی مطرح هستند اتحاد دارند.

جمهوریخواه ارشد سنای آمریکا به سرعت بالای بی سابقه فرآیند مجلس نمایندگان این کشور برای استیضاح ترامپ که متهم به تحریم شورش ششم ژانویه علیه کنگره شده اشاره کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست جمهوری خواهان سنا برای به تاخیر انداختن استیضاح ترامپ

درخواست جمهوری خواهان سنا برای به تاخیر انداختن استیضاح ترامپ