مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 06:352021-01-22اقتصادي

هیچ چیزی مانع تخریب ساخت وسازها در اراضی کشاورزی نمی شود


سرپرست امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: مشکلات عدیده بر سر راه برخورد با متخلفین مانع از تخریب ساختمان های احداثی در اراضی کشاورزی نمی شود.

- ایسنا/لرستان سرپرست امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: مشکلات عدیده بر سر راه برخورد با متخلفین مانع از تخریب ساختمان های احداثی در اراضی کشاورزی نمی شود.

بهرام میردریکوند در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با وجود آنکه در مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی مشکلات عدیده بر سر راه برخورد با متخلفین وجود دارد، اما متخلفان باید بدانند که سازه های غیر مجاز در هر صورت تخریب خواهد شد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی ممنوع است مگر در موارد ضروری، اما متأسفانه طی سنوات گذشته میل مردم به سمت احداث باغ ویلا به ویژه در نقاط خوش و آب و هوا گرایش پیدا کرده است.

میردریکوند اضافه کرد: در مناطق آسیب پذیر خرم آباد کاری که در حال حاضر انجام می دهیم اخطار به مالکان است؛ یعنی زمانی را برای آن ها تعیین می کنیم تا خودشان تغییر کاربری ایجاد شده را تخریب کنند.

سرپرست امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان اظهار کرد: با استناد ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی هرگونه تغییر غیرمجاز کاربری اراضی علاوه بر قلع و قمع بنا تا سه برابر ارزش بنا مشمول جریمه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ چیزی مانع تخریب ساخت وسازها در اراضی کشاورزی نمی شود

هیچ چیزی مانع تخریب ساخت وسازها در اراضی کشاورزی نمی شود