مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 21:402021-01-21اجتماعي

آماده باش نیروهای امدادی استان قزوین در پی بارش برف


مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: با توجه به کولاک و یخبندان تمامی دستگاه های امدادی در استان قزوین برای کمک و امدادرسانی در آماده باش کامل قرار دارند.

- ایسنا/قزوین مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: با توجه به کولاک و یخبندان تمامی دستگاه های امدادی در استان قزوین برای کمک و امدادرسانی در آماده باش کامل قرار دارند.

قدرت الله مهدیخانی در خصوص تغییرات جوی و آماده باش نیروها در استان قزوین گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی و ورود سامانه بارشی در استان شاهد بارش برف در استان و یخبندان در برخی مناطق هستیم که در نتیجه جاده های استان نیز لغزنده شده است.

وی افزود: به دلیل کولاک جاده ای در حال حاضر سفر از استان قزوین به مناطق شمالی کشور ممنوع شده تا از بروز حوادث احتمالی پیشگیری شود.

در حال حاضر در اکثر محورها کولاک شدید داریم و برخی راه های روستایی مسدود شده است و با کمک راهداران برنامه ریزی برای بازگشایی مسیرها صورت گرفته است.

بنا بر اعلام به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی استانداری قزوین، مهدیخانی تصریح کرد: توصیه اکید داریم که شهروندان از هرگونه سفر غیرضروری به ویژه به مناطق کوهستانی و برفگیر خودداری کنند و در صورت اجبار به سفر حتماً تجهیزات زمستانی و پوشاک گرم و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش نیروهای امدادی استان قزوین در پی بارش برف

آماده باش نیروهای امدادی استان قزوین در پی بارش برف