مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 21:002021-01-21اقتصادي

برنامه وزارت صمت برای تسهیل روند واردات و صادرات


وزارت صمت در راستای تسهیل روند واردات و صادرات کشور نهایت تلاش خود را خواهد داشت، اگرچه بخشی از این فرآیند نیز در اختیار بانک مرکزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از قم، علیرضا رزم حسینی عصر امروز و در جمع تعدادی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی استان در سالن کرامت استانداری با اشاره به محدودیت های شرایط کرونایی و تحریمی بر صنعت و تجارت کشور بیان کرد: البته لطف خدا و مقاومت مردم سبب شد تا در همین شرایط نیز رشد را در انواع صنایع و تولیدات کشور مانند لوازم خانگی، فولاد، آلومینیوم، سیمان، مس و ماشین آلات کشاورزی در 9 ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد باشیم.

وی سپس به رشد اشتغال در بخش صنعت در سال جاری توجه داد و افزود: البته بخش خدمات و بخش گردشگری در شرایط کرونایی در زمینه اشتغال با رشد مواجه نبودند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه به ظرفیت و موقعیت ممتاز قم برای تبدیل شدن به مرکز تجاری و صنعتی در کشور اشاره و اظهار کرد: وزارت صمت در راستای تسهیل روند واردات و صادرات کشور نهایت تلاش خود را خواهد داشت، اگرچه بخشی از این فرآیند نیز در اختیار بانک مرکزی است.

رزم حسینی همچنین درباره تفویض برخی اختیارات وزارتخانه متبوع خود به استان ها یادآور شد: ما مشکلی در زمینه تفویض اختیارات نداریم، اما قانون اساسی وزیر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه وزارت صمت برای تسهیل روند واردات و صادرات

برنامه وزارت صمت برای تسهیل روند واردات و صادرات