مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 20:302021-01-21اقتصادي

تخصیص 1500 میلیارد اعتبار به پروژه های عمرانی ورزشی


عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 از مصوبه امشب این کمیسیون برای تخصیص 1500 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل برای ساخت و تکمیل پروژه های عمرانی بخش ورزش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امشب کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 گفت: اعضای کمیسیون در جلسه امشب مصوب کردند که 700 میلیارد تومان اعتبار از محل مالیات بر سیگار به تکمیل و ساخت پروژه های عمرانی در حوزه ورزش اختصاص یابد.

وی افزود: اعضای کمیسیون همچنین مصوب کردند تا 800 میلیارد تومان نیز از محل 27 صدم درصد آمد های حاصل از مالیات بر ارزش افزوده به ساخت و تکمیل پروژه های عمرانی بخش ورزش اختصاص یابد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 اظهار داشت: بر این اساس جمعاً هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تکمیل پروژه های عمرانی ورزشی در سال 1400 اختصاص یافت.

راستینه خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون همچنین مصوب کردند که یکصد میلیارد تومان نیز برای تجهیز سالن ها و اماکن ورزشی در سال آینده اختصاص یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مصوبات کمیسیون تلفیق پس از تصویب در صحن علنی مجلس و تایید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده و برای اجرا ابلاغ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 1500 میلیارد اعتبار به پروژه های عمرانی ورزشی

تخصیص 1500 میلیارد اعتبار به پروژه های عمرانی ورزشی