مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 20:202021-01-21سياسي

صداوسیما توهین مهمانش به رییس جمهور را محکوم کرد، اما عذرخواهی نکرد!


شبکه چهار صداوسیما در رابطه با توهین یکی از مهمانانش به رییس جمهور اعلام کرد: اتفاق ناخوشایندی که به وسیله مهمان برنامه زاویه و بر خلاف رویه این برنامه رخ داد مخالف صریح فرمایشات رهبری مبنی بر حفظ حرمت مسئولین نظام بود و با سیاست های کلی شبکه چهار، - مبنی بر توسعهٔ ادب و آداب گفتگو، در تضاد کامل قرار داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از اخبار تلویزیون، پیرو بخشی از سخنان غیر منصفانه و غیر حرفه ای حجت الاسلام جهان بزرگی در برنامه زاویه شبکه چهار در شب گذشته روابط عمومی شبکه چهار سیما بیانیه ای صادر کرد: گفتگو میراث بزرگان اندیشه و تنها ابزار اصلاح و پیش برد جامعه است و بر همگان ، خصوصا اصحاب قلم و اندیشه، واجب است تا از گفت و گو و آداب آن مراقبت کنند.

اتفاق ناخوشایندی که به وسیله مهمان برنامه زاویه و بر خلاف رویه این برنامه رخ داد مخالف صریح فرمایشات رهبری مبنی بر حفظ حرمت مسئولین نظام بود و با سیاست های کلی شبکه چهار، مبنی بر توسعهٔ ادب و آداب گفتگو، در تضاد کامل قرار داشت.

شبکه چهار وظیفه خود می داند از سخنان نادرست مهمان برنامه تبری جوید و صراحتاً آن را مخالف اهداف رسانه ملی و شبکه چهار در توسعه گفتگوی مومنانه ، منصفانه و مودبانه می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صداوسیما توهین مهمانش به رییس جمهور را محکوم کرد، اما عذرخواهی نکرد!

صداوسیما توهین مهمانش به رییس جمهور را محکوم کرد، اما عذرخواهی نکرد!