مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 18:552021-01-21اجتماعي

برف و کولاک 3 محور ارتباطی استان سمنان را مسدود کرد


رییس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه برف و کولاک سه محور ارتباطی استان را مسدود کرده است، گفت: محور شهمیرزاد_کیاسر، گردنه خوش ییلاق و مسیر شاهرود_ گرگان مسدود هستند.

- سرهنگ تقی کبیری در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه از ساعات ابتدایی امروز پنج شنبه شاهد برودت هوا، یخ زدگی و بارش برف و کولاک در برخی محورهای مواصلاتی استان سمنان هستیم، ابراز داشت: شرایط جوی نامساعد سه محور ارتباطی شهمیرزاد_کیاسر، گردنه خوش ییلاق و مسیر شاهرود_ گرگان (توسکستان) را مسدود کرده است.

وی ضمن بیان اینکه در محور روستایی بخش کالپوش نیز شاهد برف و کولاک شدید هستیم و این حوزه نیز مسدود است، افزود: در مابقی راه های مواصلاتی استان سمنان مشکلی وجود ندارد اما یخ زدگی و سرخوردگی خودروها در محورهای مواصلاتی دور از انتظار نیست لذا رعایت سرعت مناسب توصیه می شود.

رییس پلیس راه استان سمنان ضمن بیان اینکه همراه داشتن زنجیر چرخ در سفرهای زمستانه الزامی است، ابراز داشت: طریقه باز و بسته کردن زنجیر چرخ از مواردی که رانندگان حتماً باید آن را قبلاً آموزش دیده باشند تا در شرایط برفی و یخ زدگی بتوانند از آن استفاده کنند.

کبیری اضافه کرد: از هم وطنان درخواست می شود از تردد در محورها و گردنه های برفی به طورجدی اجتناب و سفر خود را به موقع مناسبی از سال انجام ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و کولاک 3 محور ارتباطی استان سمنان را مسدود کرد

برف و کولاک 3 محور ارتباطی استان سمنان را مسدود کرد