مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 13:502021-01-21اجتماعي

مسدود شدن راه مواصلاتی 180 روستای کردستان


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان گفت: بارش برف و کولاک طی 24 ساعت گذشته موجب مسدود شدن راه مواصلاتی 180 روستا در استان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، محمد راشد مدرس گرجی در گفت و گو با مهر اظهار کرد: بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی موج بارشی از دیروز فعالیت خود را در استان شروع کرده است و این بارش ها اغلب به شکل برف بوده است.

وی افزود: به دلیل بارش برف و کولاک در محورهای مواصلاتی استان از دیشب تا امروز شاهد تلاش گسترده نیروهای راهداری برای کمک رسانی به مسافران بودیم و در این راستا نیز 700 وسیله نقلیه رها سازی شد.

مدرس گرجی اعلام کرد: همچنین در این مدت 30 نفر نیز در راهدارخانه های استان اسکان داده شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان خاطرنشان کرد: به دلیل همین بارش ها شاهد مسدود شدن راه مواصلاتی 180 روستا در استان هستیم که مناطق غربی و شمالی غربی استان همچون سقز، بانه و سروآباد بیشترین مسیرهای مسدود شده را دارند.

مدرس گرجی افزود: تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری برای باز کردن مسیر این روستا ادامه دارد و امیدواریم هر چه زودتر این مسیرها بازگشایی شوند.

وی اعلام کرد: هم اکنون تمامی مسیرهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد اما از کسانی که قصد سفر در جاده های استان را دارند درخواست دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود شدن راه مواصلاتی 180 روستای کردستان

مسدود شدن راه مواصلاتی 180 روستای کردستان