مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 12:452021-01-21حوادث

هلال احمر آذربایجان غربی به186 نفر گرفتار در کولاک امدادرسانی کرد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در چهار روز اخیر این نهاد با تلاش امدادگران به 65خودرو با 186 نفر گرفتار در برف و کولاک در جاده های این استان امدادرسانی کرده است.

- امیر جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص امدادرسانی نیروهای هلال احمر افزود: در عملیات امداد رسانی 11 تیم عملیاتی با 8 خودرو آمبولانس در این عملیات ها مشارکت داشتند.

وی با اشاره به بارش سنگین برف و کولاک طی روزهای اخیر در مناطق مختلف استان با بیان اینکه امدادرسانی در مناطق مختلف استان ادامه دارد و در این راستا اقلام غذایی از جمله بیسکویت و وسایل گرمایشی به میزان 69 بسته غذایی و نیز وسایل گرمایشی بین در راه ماندگان توزیع شد.

وی با اشاره به امدادرسانی به 3 مادر باردار عنوان کرد: در تمامی عملیات های امدادرسانی در این مدت 47 نیروی امدادی مشارکت و همکاری داشتند و با توجه به ادامه بارش ها و کولاک امداد رسانی تداوم دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی: شهروندان گرفتار در کولاک می توانند با شماره 112 این نهاد تماس بگیرند تا از خدمات امدادی هلال احمر بهره مند شوند.

امدادرسانی در تصادفات جاده ای، رهاسازی خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک، آموزش و کمک به بستن زنجیر چرخ در جاده های برفی، انجام امداد و کمک های اولیه سرپایی، خدمات اسکان اضطراری برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر آذربایجان غربی به186 نفر گرفتار در کولاک امدادرسانی کرد

هلال احمر آذربایجان غربی به186 نفر گرفتار در کولاک امدادرسانی کرد