مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 12:302021-01-21اجتماعي

ادامه بارش ها تا امشب در آسمان مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: نیمه شب از میزان ناپایداری و ابرناکی کاسته می شود واز فردا تا اواسط هفته اینده آسمان استان عمدتا صاف روزها همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما اما شب ها باتوجه به صاف بودن هوا سرد و یخبندان خواهد بود.

- احمد اسدی امروز درباره پیش بینی وضعیت جوی مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از روز گذشته با شکل گیری جریانات شمالی شاهد ابرناکی آسمان مازندران و روند کاهشی دمای هوا بودیم که از شب گذشته با تقویت سامانه سرد بارشی و ریزش هوای سرد  تشدید بارندگی، در ارتفاعات بارش برف و وزش باد شدید در آسمان مازندران اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه این بارش ها همراه باکاهش محسوس دما امروز در سطح اسمان مازندران ادامه دارد، افزود: طی این مدت انتظار داریم علاوه بر ارتفاعات و دامنه ها در مناطق جلگه ای شاهد بارش برف باشیم.

 معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه نیمه شب از میزان ناپایداری و ابرناکی کاسته می شود، اضافه کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، از فردا تا اواسط هفته اینده آسمان استان عمدتا صاف روزها همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما اما شب ها باتوجه به صاف بودن هوا سرد و یخبندان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بارش ها تا امشب در آسمان مازندران

ادامه بارش ها تا امشب در آسمان مازندران