مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 12:202021-01-21سياسي

بسیج در حوزه پیشگیری از جرایم آماده نقش آفرینی است


رییس سازمان بسیج حقوقدانان کشور گفت: در حوزه پیشگیری و صلح و سازش بسیج آماده نقش آفرینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ سهراب انبارکی در جلسه مشترک با رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: برای اجرای سند تحول حضور نهادهای مردمی ضروری است که یکی از این نهادها سازمان بسیج حقوقدانان است.

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج حقوقدانان در سراسر کشور در مسائل بین المللی نقش آفرین بوده، بیان کرد: تعامل با کمیسیون قضایی مجلس و ارائه نقطه نظرات و پیشنهادهای سازنده در بحث تدوین قوانین از دیگر اقدامات و برنامه های سازمان است.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان کشور مقوله مطالبه گری در حوزه های مختلف را از دیگر برنامه های سازمان بسیج حقوقدانان برشمرد و گفت: با حضور هسته های مقاومت جبهه مقاومت شکل می گیرد.

انبارکی گفت: در سند تحول بسیج حقوق دانان در راستای پیشگیری از جرم، باید در هر مسجد، در هر بازار، در هر پارک، یک حقوق دان باشد تا دانش حقوقی مردم را بالا ببرد، لذا جهل مردم رافع مسئولیت کیفری نیست و در حوزه پیشگیری و در حوزه صلح و سازش بسیج آماده نقش آفرینی است.

وی بیان کرد: شاخصه های دیگر بیانیه گام دوم همه با عدالت مرتبط است و ما باید با یک حضور جهادی و انقلابی تلاش کنیم تا یک دولت انقلابی شکل بگیرد که بخشی از دولت اسلامی قوه قضاییه است اگر تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج در حوزه پیشگیری از جرایم آماده نقش آفرینی است

بسیج در حوزه پیشگیری از جرایم آماده نقش آفرینی است