مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 12:052021-01-21سياسي

فعالیت های بنیاد شهید در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است


معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید گفت: نگاه ما در بخش فرهنگی بنیاد شهید، انجام برنامه های کیفی و اثرگذار و با تأکید بر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر برنامه های مختلف ملی، هم با نهادهای مختلف لشکری و کشوری مشارکت و همکاری داشته ایم و هم آمادگی مشارکت و هم افزایی در برنامه های آینده را خواهیم داشت.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهیه و تدوین سند ملی چشم انداز دفاع، مقاومت، ایثار و شهادت با مشارکت بنیاد و نیروهای مسلح را یکی از اقدامات فرهنگی مهم بنیاد در چندماهه اخیر خواند و اضافه کرد: بعد از گذشت 42 سال از عمر انقلاب اسلامی، جای خالی یک سند فرهنگی و پیرو آن مهندسی فرهنگی احساس می شد که این سند در همین راستا تهیه و تدوین شده و ثقل و اساس آن هم فرهنگ دفاع، مقاومت، جهاد و شهادت است.

وی ضمن اشاره به ظرفیت های بالای بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش پژوهش ها، تشکل ها و همچنین در بخش انتشارات، اضافه کرد: برای اثرگذاری اقدامات بنیاد در بخش های مختلف، باید برنامه ها با پیوست فرهنگی همراه شود.

در تولید سریال، مستند و تیزر اتفاقات خوبی افتاده و با تعاملاتی که با سازمان و صداوسیما داشتیم، شبکه ها هم همراه هستند؛ اما در موضوع فضای مجازی کمی خلأ و مسئله داریم و باید همت و تلاش مضاعفی داشته باشیم و خودما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های بنیاد شهید در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

فعالیت های بنیاد شهید در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است