مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 09:152021-01-21سياسي

البرز مهیای برگزاری انتخابات 1400 می شود/رعایت اصول بهداشتی در دستورکار است


معاون سیاسی، انتظامی و امنیتی استان البرز، با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات 1400 با رعایت اصول بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در دستورکار قرار دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، نورمحمد فردی، معاون سیاسی، انتظامی و اجتماعی استانداری البرز، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: براساس قانون هر 4 سال یک بار انتخابات در سراسر کشور برگزار می شود و امسال هم انتخابات ششمین دوره شورای شهر و روستا و همچنین انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در 28 خرداد 1400 برگزار می شود.

وی افزود: برنامه ریزی لازم برای مقدمات کار و آموزش صورت گرفته و تا کنون 4 جلسه با حضور فرمامداران و بخشداران و 2 جلسه نیز با حضور استاندار محترم برگزار شده است.

فردی با بیان اینکه آموزش به مجریان انتخابات در راستای آمادگی برای برگزاری انتخابات است، گفت:  عوامل اجرایی در انتخابات آموزش های لازم را در این زمینه کسب می کنند.

معاون استاندار البرز گفت: سیاست راهبردی یی و احتمال ادامه این شرایط در ماه های آتی، مسئولین اجرایی و نظارتی انتخابات تمهیدات لازم را برای حفظ سلامت مردم درنظر گیرند و ضمن بررسی و کارشناسی نحوه برگزاری انتخابات در شرایط خاص که در برخی از نقاط دنیا انجام شده، برای انتخابات 1400 نیز برنامه ریزی لازم صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز مهیای برگزاری انتخابات 1400 می شود/رعایت اصول بهداشتی در دستورکار است

البرز مهیای برگزاری انتخابات 1400 می شود/رعایت اصول بهداشتی در دستورکار است