مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 08:452021-01-21ورزشي

انتقال مهاجم تیم ملی به دورتموند جدی تر شد


رسانه های روسی گمانه زنی درباره جانشینان احتمالی سردار آزمون در تیم زنیت را آغاز کرده اند و شاید این بار داستان جدایی او بالاخره شکل جدی تری به خود بگیرد و برخلاف دفعات قبل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، بروسیا دورتموند در این فصل با وجود در اختیار داشتن بازیکنان خوب بازهم نتوانسته از لغزش بایرن مونیخ استفاده کرده و خود را به صدر جدول بوندس لیگا برساند.

فصل پیش مونیخی ها در اوج قرار داشتند و حتی در اروپا نیز بدون رقیب بودند، اما امسال شرایط تیم فلیک کمی متفاوت شده و زرد ها این شانس را داشتند تا با کمک ستاره هایی، چون رویس، هالند و سانچو پس از سال ها خود را به مقام قهرمانی لیگ برسانند.

دورتموند در 17 دیدار خود در این فصل 6 باخت را تجربه کرده که مسلما بدترین آن شکست خانگی 5 بر یک برابر اشتوتگارت بود که منجر به برکناری لوسین فاوره از مربیگری تیم شد.

مدیران باشگاه در مهلت نقل وانتقالات زمستانی به فکر تقویت تیم خود هستند و ظاهرا یکی از گزینه های آن ها سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت است که در دو فصل اخیر عملکرد بسیار خوبی در تیمش داشته است.

البته با وجود ستاره های خط حمله دورتموند بعید است آزمون بتواند خیلی زود جایگاه ثابتی در این تیم پیدا کند و کار دشواری در این تیم آلمانی و بوندس لیگا خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال مهاجم تیم ملی به دورتموند جدی تر شد

انتقال مهاجم تیم ملی به دورتموند جدی تر شد