مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 06:202021-01-21پزشكي

سالک؛ زخمی به عمق یک عمر


در مطب شلوغ و پر رفت و آمد جراح زیبایی، بیشتر جوانان و نوجوانانی به چشم می خورند که چهره طبیعی و متناسبی دارند، اما تب جراحی زیبایی حالا اینقدر بالا رفته و در جامعه فراگیر شده که هر نوجوان و جوانی را برای زیباتر شدن و به روز بودن وسوسه می کند.

- ایسنا/اصفهان در مطب شلوغ و پر رفت و آمد جراح زیبایی، بیشتر جوانان و نوجوانانی به چشم می خورند که چهره طبیعی و متناسبی دارند، اما تب جراحی زیبایی حالا اینقدر بالا رفته و در جامعه فراگیر شده که هر نوجوان و جوانی را برای زیباتر شدن و به روز بودن وسوسه می کند.

در گوشه ای از مطب اما دختر جوانی نشسته که می گوید اگرچه ماسک باعث پوشیده شدن بخشی از صورتش می شود، اما نمی خواهد جای زخم عمیقی که بر چهره دارد برای باقی عمرش هم اولین چیزی باشد که در آینه می بیند.

مریم می گوید در کودکی و زمانی که در یکی از مناطق اطراف اصفهان زندگی می کرده به سالک مبتلا و این زخم روی صورتش ایجاد شده، زخمی که تا مدت ها سایه دارو و درمان و درد و زخم و عفونت را بر سر کودکی او انداخته بوده و حالا هم گودی عمیق جای زخم باقی مانده تا یادآور خاطرات تلخ آن روزها باشد.

در آن منطقه فقط مریم نبوده که چنین تجربه ای داشته و به گفته خودش هرکسی که در اطرافش می شناسد از خواهر و برادر بزرگتر و کوچکتر تا دوست و همسایه از این بیماری در امان نب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالک؛ زخمی به عمق یک عمر

سالک؛ زخمی به عمق یک عمر