مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 18:052021-01-20ورزشي

صالحی امیری: 76 درصد بودجه کمیته ملی المپیک از سازمان برنامه دریافت شده است


ما 76 درصد بودجه خود را از سازمان برنامه و بودجه دریافت کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیدرضا صالحی امیری در نشست هم اندیشی روسای فدراسیون های ورزشی به تحلیل اثرات اشاره و بیان کرد که تولد دوباره اخلاق و فرهنگ و ارزش های انسانی تحت عناوین مختلف در همه عرصه ها بروز پیدا کرد و همچنین اثرات مذهبی و فقهی بسیاری با اشکال مختلف مورد توجه بیشتر قرار و زمینه بازگشت انسان به خویشتن در این فضا شکل گرفت.

رییس کمیته ملی المپیک توضیح داد: گذر از دغدغه فردی به دغدغه های جمعی، گذر از نگرش مادی به معنوی گرایانه، گذر از جاه طلبی افراطی به حقارت و گذر از احساس امنیت و ناامنی رخ داد و معنویت و خداجویی مردم در جامعه تقویت شد و این نشان می دهد که اگر مناسک نیز تهدید شود، عناصر معرفتی کماکان مسیر تعالی خود را در جامعه خواهد پیمود.

وی در مورد اثرات شیوع ویروس کرونا در تغییر نظام آموزشی نیز توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: دانش آموزان و دانشجویان برای اولین بار نظام آموزشی را در منزل دنبال و اساتید و نظام علمی فضای جدیدی را تجربه کردند.

سیدرضا صالحی امیری در ادامه بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا قدرت و سیاست در دنیا به چالش کشیده شد و کشورهایی که مدعی قدرت برتر بودند، توانایی رفع برخی نیازهای خود را نداشتند و در نتیجه دنیا با تغییر مفهوم قدرت و سیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی امیری: 76 درصد بودجه کمیته ملی المپیک از سازمان برنامه دریافت شده است

صالحی امیری: 76 درصد بودجه کمیته ملی المپیک از سازمان برنامه دریافت شده است