مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:452021-01-20پزشكي

احتمال وضع محدودیت های جدید برای شهرستان های با وضعیت زرد و آبی


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: نباید در رفع محدودیت ها تعجیل کنیم و بازگشایی ها باید پلکانی باشد، احتمالا در جلسه آینده ستاد ملی کرونا برای شهرستان های زرد و آبی محدودیت های جدید وضع شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: نباید در رفع محدودیت ها تعجیل کنیم و بازگشایی ها باید پلکانی باشد، احتمالا در جلسه آینده ستاد ملی کرونا برای شهرستان های زرد و آبی محدودیت های جدید وضع شود.

مجید شیرانی اول بهمن ماه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در آبان ماه سال جاری شرایط فاجعه باری را از نظر شیوع بیماری کرونا در استان پشت سر گذاشتیم، اظهار کرد: ظرفیت تخت های بیمارستانی در این ایام تکمیل شده بود و موارد بستری و فوتی ناشی از کرونا به شدت در حال افزایش بود، اما خوشبختانه از ابتدای آذرماه با اعمال محدودیت ها، شیوع بیماری در استان یک سیر نزولی به خود گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به کاهش موارد سرپایی، بستری، بدحال و فوتی ناشی از کرونا در چهارمحال و بختیاری، گفت: خوشبختانه در حال حاضر روند شیوع ویروس کرونا در استان به یک ثبات نسبی رسیده است، متاسفانه در دو هفته گذشته شاهد افزایش موارد بستری و سرپایی در شهرستان لردگان به علت رعایت نکردن فاصله اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال وضع محدودیت های جدید برای شهرستان های با وضعیت زرد و آبی

احتمال وضع محدودیت های جدید برای شهرستان های با وضعیت زرد و آبی