مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 11:102021-01-20سياسي

​​​​​​​منفی نگر نیستیم ولی باید طبق برنامه برای بحران های احتمالی آماده باشیم


​​​​​​​نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: منفی نگر نیستیم ولی باید طبق برنامه برای بحران های احتمالی و حوادث ناشی از آن آماده باشیم، - ایسنا/البرز ​​​​​​​نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: منفی نگر نیستیم ولی باید طبق برنامه برای بحران های احتمالی و حوادث ناشی از آن آماده باشیم، از این رو این آگاهی و آمادگی را به مدیران استان داده ایم.

عزیزاله شهبازی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان البرز که روز چهارشنبه یکم بهمن با حضور رییس سازمان مدیریت بحران کشور در سالن شهدای دولت استانداری، برگزار شد، افزود: مهندس نجار امروز از نقاط حادثه خیز استان بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: گزارشی از وضعیت استان و اقدامات و برنامه های مربوط به مدیریت بحران در استان ارائه شد.

شهبازی گفت: در حوزه جغرافیای منطقه مباحث مربوط به فرونشست زمین، نقاط حادثه خیز در بحران هایی همچون سیل، زلزله و رانش زمین مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: از سالیان دور، بیش از 54 هزار پلاک (واحد مسکونی) بر روی گسل زلزله قرار گرفته اند.

استاندار البرز گفت: جای خرسندی دارد که از ابتدای مسئولیتم در البرز با جدیت در مقابل ساخت و ساز های غیرمجاز ایستاده ام تا به نقاط حادثه خیز استان افزوده نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

​​​​​​​منفی نگر نیستیم ولی باید طبق برنامه برای بحران های احتمالی آماده باشیم

​​​​​​​منفی نگر نیستیم ولی باید طبق برنامه برای بحران های احتمالی آماده باشیم