مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 11:052021-01-20سياسي

رسانه های معاند برای کوچک ترین موضوع روی آنتن موج سازی می کنند


رییس صداوسیما حفظ مرجعیت این رسانه نزد مخاطبان را ارزشمند خواند و گفت: رسانه های معاند به کمتر از حذف ما رضایت نمی دهند و اکنون برای کوچک ترین موضوع روی آنتن و حداقل خطای رسانه ای، - موج سازی می کنند و به دنبال ضربه زدن به مرجعیت رسانه ملی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، عبدالعلی علی عسکری در این نشست که به منظور تعامل بیشتر صداوسیما و نمایندگان ملت برگزار شد، این دیدار را در راستای رسالت صداوسیما در مقام دانشگاه عمومی و ارتباط با دستگاه های ذی ربط در امر آموزش عالی و آموزش وپرورش ارزیابی کرد و گفت: شاید در ظاهر رسانه ملی در جنگ نظامی حضور ندارد، اما شرایط به گونه ای است که ما خود را در صلح مسلح می بینیم و در جنگ نابرابر رسانه ای و نرم، خود را آماده مبارزه کرده ایم و دائم در این میدان در حال رویارویی هستیم.

وی افزود: با وجود هجمه های فرهنگی و عملیات روانی دشمن، صداوسیما همچنان در رأس اعتماد مردم قرار دارد و در میدان مبارزه جنگ نرم، پایدار و استوار به راهش ادامه می دهد.

رییس صداوسیما، فضای کنونی رسانه ای جهان را فضایی بدون مرز دانست و گفت: سازمان صداوسیما در فضای رسانه های برودکست همواره با هجوم شبکه های ماهواره ای مواجه است و درحالی که هیچ کشوری حتی با دو شبکه معاند در بیرون مرزهایش مواجه نیست، 270 شبکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های معاند برای کوچک ترین موضوع روی آنتن موج سازی می کنند

رسانه های معاند برای کوچک ترین موضوع روی آنتن موج سازی می کنند