مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:402021-01-20اقتصادي

همتی: بخشی از پول های بلوکه شده آزاد شده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالناصر همتی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این موضوع صحت دارد که بخش عمده ای از این پول های مسدود شده برای بانک مرکزی است و به نظر می رسد که در .

- رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه برای رفع مشکلات ارز های مسدود شده تلاش می کنیم، گفت: بخشی از این منابع آزاد شده است و اکنون در حال استفاده از آن هستیم، بخش دیگر نیز به تدریج از طریق تحولاتی که در حال رخ دادن است تامین خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالناصر همتی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این موضوع صحت دارد که بخش عمده ای از این پول های مسدود شده برای بانک مرکزی است و به نظر می رسد که در صورت ورود به کشور جایگزین پول های چاپ شده می شوند؟ گفت: عمده این پول ها برای بانک مرکزی است، اما قدرت بازارسازی بانک مرکزی را افزایش می دهد و هر زمانی که اراده کنیم می توان از آن ها استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: مشکلی در این زمینه وجود ندارد و به دلیل اینکه این ارز ها به بانک مرکزی تعلق دارد زمینه افزایش بازارسازی بانک مرکزی را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همتی: بخشی از پول های بلوکه شده آزاد شده

همتی: بخشی از پول های بلوکه شده آزاد شده