مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:152021-01-20اقتصادي

توزیع بیش از 10 هزار پرس غذا بین نیازمندان جنوب تهران در ایام فاطمیه


خادمان آستان های مقدس بازار تهران در هفته اخیر، همزمان با ایام فاطمیه دوم بیش از 10 هزار پرس غذا بین خانواده های نیازمند جنوب شهر تهران توزیع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، امامزاده های استان تهران همزمان با ایام فاطمیه در کنار تهیه و توزیع مواد غذایی و بسته های معیشتی بین نیازمندان، اقدام به برپایی عزاداری کردند و برخی با توجه به نداشتن فضای مناسب برای عزاداری حضرت زهرا (س)، کاروان عزاداری در خیابان ها راه اندازی کرده و در کنار اجرای سرود، صوت مداحی نیز در خیابان ها پخش کردند.

امامزاده های محله بازار تهران نیز در این ایام، توزیع غذای گرم را نیز در دستور کار قرار داده و با تأمین مواد غذایی مورد نیاز، به طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان جنوب شهر و به ویژه محله های محروم نشین اقدام کردند؛ تا جایی که یک هفته اخیر بیش از 10 هزار پرس غذا توسط خادمان امامزاده های محله بازار تهران همچون امامزاده روح الله الحسنی (ع)، امامزاده زید (ع)، امامزاده سیداسماعیل (ع)، امامزاده سیدنصرالدین (ع)، امامزاده سیدولی (ع) و امامزاده چهل تن (ع) توزیع شد.

طرح توزیع غذای گرم بین نیازمندان در سال جاری همزمان در ایام مناسبتی به دلیل شیوع کرونا با تغییراتی همراه بود؛ به طوری که سعی شد هزینه های برپایی مراسم در امامزاده ها برای کمک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 10 هزار پرس غذا بین نیازمندان جنوب تهران در ایام فاطمیه

توزیع بیش از 10 هزار پرس غذا بین نیازمندان جنوب تهران در ایام فاطمیه