مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-20اقتصادي

کاهش صف های طولانی نانوایی ها در مشهد


با اجرای طرح برکت از اواخر آذرماه تاکنون دغدغه مسوولان مبنی بر صف های طولانی در مقابل نانوایی کاهش یافت و رضایت مردم تا حدی جلب شد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار مشهد گفت: با اجرای طرح برکت از اواخر آذرماه تاکنون دغدغه مسوولان مبنی بر صف های طولانی در مقابل نانوایی کاهش یافت و رضایت مردم تا حدی جلب شد.

محمدرضا هاشمی در نشست کارگروه گندم، آرد و نان خراسان رضوی در مشهد، اظهار کرد: وجود صف های طولانی در مقابل نانوایی های مشهد با توجه به شیوع کرونا به یک دغدغه جدی برای اعضای ستاد مقابله با کرونا خراسان رضوی تبدیل شده بود.

فرماندار مشهد اضافه کرد: طرح برکت که با هدف نظارت و کنترل بیشتر بر نحوه توزیع آرد و نان شهر مشهد طراحی شده است خروجی مطلوبی داشت که اجرای آن موقت نخواهد بود و در بخش های مختلف تداوم می یابد.

وی گفت: طرح برکت به وزیر کشور نیز ارایه شد که مورد استقبال قرار گرفت و مقرر شد در صورت بررسی بیشتر از سوی کارشناسان، اجرای آن به کل کشور تعمیم یابد.

هاشمی افزود: 95 درصد از نانوایی های مشهد به خوبی عمل کرده اند و پنج درصد تخلف دیگر مربوط به نانوایی های محدودی می شود که همین میزان تخلف در جوار بارگاه منور رضوی قابل قبول نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش صف های طولانی نانوایی ها در مشهد

کاهش صف های طولانی نانوایی ها در مشهد