مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:552021-01-20بين الملل

وعده بررسی حضور نیروهای آمریکا در خاورمیانه برای حل چالش های چین و روسیه


جلسه تأیید ژنرال لوید آستین ، گزینه انتخابی جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا برای سرپرستی پنتاگون، 19 ژانویه و یک روز قبل از تحلیف بایدن، - جلسه تأیید ژنرال "لوید آستین"، گزینه انتخابی جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا برای سرپرستی پنتاگون، 19 ژانویه و یک روز قبل از تحلیف بایدن، در کمیته خدمات مسلح سنا برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسپوتنیک، لوید آستین در سخنان ابتدایی خود در جلسه تأیید سنا اظهار کرد که حضور نیروهای آمریکا در خاورمیانه را بررسی می کند تا چالش های روسیه و چین را برطرف کند.

بنا بر گزارش بلومبرگ، آستین همچنین گفت، اعزام فعلی نیروها به خاورمیانه را بررسی می کند و ضمن اشاره به کاهش نیروهای آمریکا در منطقه، اظهار کرد: ما می توانیم حضور آمریکایی ها را بهتر وارسی کنیم و فرصت هایی برای استفاده از نیروها در دیگر مکان ها فراهم آوریم.

آستین در بیانیه کتبی به سنای آمریکا نوشت: در صورت تأیید، حضور نیروهایمان را بررسی خواهم کرد تا اطمینان دهم این حضور، دارای تعادل صحیح برای رسیدگی به طیف گسترده چالش ها در خاورمیانه- شامل چالش های چین و روسیه- همراه با الزامات جهانی و سلامت نیروی مشترک است.

چین را جدی ترین رقیب جهانی مان تلقی می کنیم آستین در پاسخ به این سؤال که آیا استراتژی دفاع ملی آمریکا باید بازنگری شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده بررسی حضور نیروهای آمریکا در خاورمیانه برای حل چالش های چین و روسیه

وعده بررسی حضور نیروهای آمریکا در خاورمیانه برای حل چالش های چین و روسیه