مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 05:552021-01-20سياسي

ضرورت تبین نقش کلیدی و راهبردی حضرت ابوطالب(ع) در تاریخ اسلام


حضرت ابوطالب با نقش کلیدی و بهترین راهبرد توانستند در تاریخ اسلام تأثیرگذار باشند، از این رو بر گردن همه مسلمانان و امت اسلام حق دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله اعرافی عصر سه شنبه در دیدار با مسئولان مجمع جهانی اهل بیت (ع) ضمن قدردانی از مجموعه فعالیت های مجمع جهانی اهل بیت (ع) به ویژه در برگزاری همایش جهانی حضرت ابوطالب (ع) گفت: مجموعه فاخر، خبیر و بصیر مجمع جهانی اهل بیت (ع)، کار شریف و شایسته ای را در تبیین جایگاه حضرت ابوطالب (ع) انجام می دهند و ما هم از باب وظیفه شرعی و دینی حاضر هستیم همکاری لازم را در فضای حوزه انجام دهیم.

مدیر حوزه های علمیه، رویکرد راهبردی و فراگیر را در این گونه موضوعات مهم برشمرد و افزود: از یک منظر بحث مرزبانی، تقویت و تحکیم عقاید شیعه و دفع شبهات مطرح است که مرتب علیه مکتب تشیع پمپاژ می شود و از سوی دیگر باید از منظر کلان به مسائل نگاه کرد؛ یعنی ورود به این گونه موضوعات باید راهبردی، فراگیر و بدون هیچ گونه ایجاد اختلافی صورت بگیرد.

وی سیره امام خمینی (ره) و شهید صدر در تبیین عقاید شیعه را الگو و نقشه راه خواند و ادامه داد: رویکرد ایشان تمدنی و فعال، کاربردی و فراگیر، راهبردی و در راستای وحدت جامعه اسلامی بود که در عین قاطعیت بر مواضع شیعی و جذابیت، دافعه نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبین نقش کلیدی و راهبردی حضرت ابوطالب(ع) در تاریخ اسلام

ضرورت تبین نقش کلیدی و راهبردی حضرت ابوطالب(ع) در تاریخ اسلام