مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 05:552021-01-20سياسي

حمایت دفتر تبلیغات اسلامی از ایده های نوآورانه و خلاق با تاسیس مرکز ملی اشراق


رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از حمایت این دفتر از ایده های خلاق و نوآورانه با تاسیس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق خبر داد.

- رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از حمایت این دفتر از ایده های خلاق و نوآورانه با تاسیس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام و المسلمین احمد واعظی که امروز در آیین افتتاحیه مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم سخن می گفت تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی در مسیر توسعه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی و به منظور شناسایی، حمایت و شبکه سازی خلاقیت ها و نوآوری های فرهنگی، مبادرت به تاسیس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق کرده است.

وی اظهار کرد: افتتاح این مرکز به این معنا نیست که این دفتر تاکنون در کارنامه عملی خود، توجهی به مسائل مربوط به نوآوری و خلاقیت نداشته است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزود: اداره کل تبلیغ نوین این دفتر در سال 1394 افتتاح شد و البته پیش از آن هم مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات، کارهایی از این جنس انجام می داد که نشان می دهد دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از دیرباز به این گونه فعالیت ها از جمله تأسیس خُرده برندهای فرهنگ دینی توجه داشته و از آن ها حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دفتر تبلیغات اسلامی از ایده های نوآورانه و خلاق با تاسیس مرکز ملی اشراق

حمایت دفتر تبلیغات اسلامی از ایده های نوآورانه و خلاق با تاسیس مرکز ملی اشراق