مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 04:552021-01-20اقتصادي

شناسایی 1622 مرکز غیرمجاز رمز ارز در کشور/میزان مصرف؛ 260 مگاوات


سخنگوی صنعت برق با اشاره به شناسایی 1622 مرکز غیرمجاز رمز ارز، از مصرف 260 مگاواتی این مراکز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، مصطفی رجبی مشهدی در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود جبهه هوای سرد و کاهش دمای کشور گفت: با توجه به پیش بینی ها و ورود جبهه هوای سرد، برنامه ریزی های لازم با وزارت نفت برای تامین سوخت نیروگاه ها به عمل آمده است.

علاوه بر این، پیش بینی شده بتوانیم از ظرفیت های دیگر مدیریت مصرف در این روزها استفاده کنیم و به نظر می رسد با توجه به اطلاع رسانی هایی که در خصوص کاهش مصرف با اقدامات ساده انجام شده، این دوره را بدون قطعی برق و خاموشی پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه برای شرایط سخت نیز پیش بینی های لازم انجام شده است، ادامه داد: چنانچه شرایط سخت شد و محدودیت هایی در تامین سوخت نیروگاه ها به وجود آمد، حتماً اطلاع رسانی خواهیم کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه همه مردم می توانند در اصلاح الگوی مصرف کمک کنند، افزود: بخش های اداری می توانند دمای مورد نیاز ساختمان ها را در حد استاندارد تنظیم کنند، در بخش صنعت نیز برنامه ریزی محدودیت استفاده را در این روزها داریم و ان شاءالله بعد از این شرایط فرصت استفاده بیشتر از برق را برای این گروه فراهم می کنیم تا خللی به تولید آنها وارد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 1622 مرکز غیرمجاز رمز ارز در کشور/میزان مصرف؛ 260 مگاوات

شناسایی 1622 مرکز غیرمجاز رمز ارز در کشور/میزان مصرف؛ 260 مگاوات