مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 04:452021-01-20اجتماعي

10 سال است پروژه بدون ارزیابی محیط زیستی در کرمانشاه اجرا نشده است


به گفته معاون فنی محیط زیست استان کرمانشاه، 10 سال است که حتی یک پروژه هم بدون ارزیابی محیط زیستی در کرمانشاه اجرا نشده است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته معاون فنی محیط زیست استان کرمانشاه، 10 سال است که حتی یک پروژه هم بدون ارزیابی محیط زیستی در کرمانشاه اجرا نشده است.

فرحناز اقبالی در نشست خبری که به مناسبت روز ملی هوای پاک برگزار شد با بیان اینکه تمام پروژه ها و طرح هایی که در استان اجرا می شود باید ارزیابی محیط زیستی داشته باشد، افزود: این موضوع طرح های کوچک و بزرگ صنعتی، طرح های عمرانی، احداث جاده، آزاد راه، پل و .

را شامل می شود.

وی ادامه داد: طی 10 سال اخیر هیچ پروژه‍ ای نداشتیم که بدون ارزیابی محیط زیستی در کرمانشاه اجرا شود و فقط چند سد بود که از سال های قبل اجرا شده بودند و اکنون پیوست محیط زیستی برای آنها در نظر گرفته شد.

معاون فنی محیط زیست استان کرمانشاه معتقد است، این روند باعث شده هیچ مشکل حاد زیست محیطی تاکنون در کرمانشاه نداشته باشیم.

اقبالی سپس به تغییر محدوده برخی از مناطق تحت مدیریت محیط زیست که ارزش اکولوژیک خود را از دست دادند و جایگزینی آنها با مناطق با ارزش تر اشاره کرد و یادآور شد: تمامی این مناطق تعیین حدود شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 سال است پروژه بدون ارزیابی محیط زیستی در کرمانشاه اجرا نشده است

10 سال است پروژه بدون ارزیابی محیط زیستی در کرمانشاه اجرا نشده است