مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 04:402021-01-20اقتصادي

ثبت نام بیش از 52 درصد از سهام داران عدالت در سجام


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام گفت: از 232 هزار و 190 نفر سهامداری که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند بیش از 52 درصد یعنی بیش از 120 هزار نفر در سجام ثبت نام کرده اند.

- ایسنا/ایلام مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام گفت: از 232 هزار و 190 نفر سهامداری که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند بیش از 52 درصد یعنی بیش از 120 هزار نفر در سجام ثبت نام کرده اند.

قدرت فیض الهی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دارندگان سهام عدالت چه کسانی که روش مستقیم و چه کسانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند جهت استفاده از مزایای سهامداری و همچنین خرید و فروش سهام باید در سجام ثبت نام کنند و کد بورسی بگیرند.

وی گفت: در این شرایط که با پیگیری های وزارت امور اقتصادی و دارایی تعدادی از کارگزاری ها ثبت نام سجام را رایگان کرده اند سهامداران می توانند به صورت الکترونیکی و بدون مراجعه، ثبت نام سجام و احراز هویت را به صورت رایگان انجام دهند و کد بورسی بگیرند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام تصریح کرد: در حال حاضر در استان ایلام از 232 هزار و 190 نفر سهامداری که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند بیش از 52 درصد یعنی بیش از 120 هزار نفر در سجام ثبت نام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 52 درصد از سهام داران عدالت در سجام

ثبت نام بیش از 52 درصد از سهام داران عدالت در سجام