مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 04:352021-01-20اقتصادي

برقراری دوباره پرواز ترکیه - اصفهان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: برقراری مجدد پرواز ترکیه - اصفهان در واقع دریچه ای برای گسترش صنعت گردشگری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، حسن قاضی عسگر سه شنبه شب در همایش به مناسبت برقراری مجدد پروازهای ترکیه - اصفهان در سالن هتلی در این کلانشهر افزود: از سرگیری پرواز اصفهان - ترکیه و بلعکس از نظر اقتصادی، حمل بار و واردات و صادرات برای اصفهان حایز اهمیت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه متاسفانه بیشترین آسیب در دوران شیوع کرونا به حوزه گردشگری وارد شد، ادامه داد: برآوردها نشان می دهد ماهانه حدود 400 میلیارد تومان به این حوزه خسارت وارد شده است.

قاضی عسگر تاکید کرد : با توجه به این میزان خسارتهای وارده به صنعت گردشگری باید با برنامه ریزی درست مجموعه های این بخش را احیا کنیم.

وی با اشاره به طراحی سفر ایمن اظهار داشت: از این رو پروتکل های بهداشتی در این راستا تهیه و تدوین شد و هتل های ایمن شناسایی و برای آن ها گواهی صادر شده است.

فرودگاه رکن اساسی صنعت حمل و نقل هوایی مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان بیان کرد: فرودگاه ها رکن اساسی صنعت حمل و نقل هوایی را برعهده دارند از این رو باید زیرساخت آن آماده باشد تا خدمات ارزنده ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری دوباره پرواز ترکیه - اصفهان

برقراری دوباره پرواز ترکیه - اصفهان