مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 19:302021-01-19اقتصادي

انتقاد محمدرضا تابش از اتهام حدادعادل علیه دولت


محمدرضا تابش در واکنش به ادعایی که حدادعادل اخیر علیه دولت مطرح کرد، گفت: اگر دولت ارز کافی داشت تا برای نمایشی که این عزیزان ادعا کرده اند به صورت یکباره در بازار بریزد، - چرا قبل از این، چنین برای تأمین مبالغ اولیه و ابتدایی خود به زحمت افتاده بود؟ دولت اگر در تمام این مدت ارز کافی می داشت، چرا برای تأمین کالاهای اساسی دست به دامان بانک مرکزی شد و یا شاهد بودیم که فهرست کالاهای اساسی مشمول ارز 4200 تومانی مکرراً محدود می شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ محمدرضا تابش، نماینده ادوار مجلس، در یادداشتی در روزنامه ایران نوشت: حفظ و تقویت حس امید به آینده نه فقط برای جناح های دلبسته به نظام و انقلاب، بلکه برای همه دوستداران اعتلا و یکپارچگی ایران، ضرورتی اجتناب ناپذیر است که نقض آن می تواند نشانه عدم صداقت در مواضع سیاسی و ملی باشد.

متأسفانه در شرایطی که کشور به شدت نیازمند احیای این حس امید است، شاهد هستیم صداهایی از درون نظام یا از روی بی اطلاعی و یا خدای ناکرده از روی اغراض سیاسی ادعاهایی را مبنی بر اهتمام دولت برای کاهش نرخ ارز همزمان با روی کار آمدن دولت جدید امریکا جهت موجه نشان دادن مذاکره مجدد، مطرح می کنند.

یا اینکه در همین بین نیز گفته شده که کاهش احتمالی نرخ ارز می تواند نقشه دشمن برای جلوگیری از روی کار آمدن دولتی از جنس م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد محمدرضا تابش از اتهام حدادعادل علیه دولت

انتقاد محمدرضا تابش از اتهام حدادعادل علیه دولت