مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 19:052021-01-19اقتصادي

اجرای 4 پروژه پارک اقتصاد دیجیتال در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدصدیق دامغانی زاده عصر امروز در جلسه پارک اقتصاد دیجیتال در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: پروژه پارک اقتصاد دیجیتال سمنان در دهه فجر امسال افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه مهم ترین چالش ما این است که در این پارک چه کار می خواهیم انجام شود، ادامه داد: اینکه تجهیزات خریداری شود؛ اما بعد از افتتاح، درب پارک بسته شود یک فاجعه است.

رییس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات اضافه کرد: برنامه ریزی عملیاتی برای تداوم فعالیت این پارک در آینده یکی از چالش های جدی وزارت ارتباطات محسوب می شود.

دامغانی زاده با بیان اینکه خریداری تجهیزات و عدم بهره برداری عملیاتی از فضای پارک اقتصاد دیجیتال یک فاجعه است، گفت: در حال حاضر چهار پروژه پارک اقتصاد دیجیتال در کشور در دست اجراست.

وی عنوان کرد: تولید محتوای فرهنگی و توسعه نقش فناوری اطلاعات در کشاورزی و تولید مواد غذایی ازجمله رویکردهای مهمی است که در این پروژه ها دنبال می شود.

رییس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات تصریح کرد: توسعه کشاورزی در استان های کم آب، از دیگر اولویت های محوری در این پروژه هاست.

دامغانی زاده خاطرنشان کرد: تولید و صادرات محتوای فرهنگی که هم می توان از آن ثروت آفرینی کرد و هم اقتدار کشور را در جهان نمایش داد، از دیگر اهدافی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 4 پروژه پارک اقتصاد دیجیتال در کشور

اجرای 4 پروژه پارک اقتصاد دیجیتال در کشور