مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 18:052021-01-19بين الملل

اصلی ترین تهدید برای رژیم صهیونیستی در سال های آینده از زبان شاباک


سرویس های امنیت عمومی رژیم صهیونیستی شاباک تاکید کرد که جنبش حماس به سبب ادامه تلاش ها برای تقویت توان نظامی خود در غزه و اجرای عملیات های مقاومتی در کرانه باختری، - اصلی ترین تهدید برای رژیم صهیونیستی در سال های آینده از زبان "شاباک" سرویس های امنیت عمومی رژیم صهیونیستی "شاباک" تاکید کرد که جنبش حماس به سبب ادامه تلاش ها برای تقویت توان نظامی خود در غزه و اجرای عملیات های مقاومتی در کرانه باختری، اصلی ترین تهدید برای این رژیم در سال های آینده خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شاباک اشاره کرد که درگیری ها بین حماس و رژیم صهیونیستی در سال گذشته به سبب تفاهمات آرام سازی اوضاع تاحدودی کاهش یافت اما باتوجه به اوضاع اقتصادی سخت و ناگوار غزه، نگرانی هایی نسبت به ازسرگیری تنش و درگیری ها بین دو طرف در سال جاری وجود دارد.

پایگاه خبری عبری زبان والا بیان کرد که شاباک در گزارشی اعلام کرده که در سال گذشته 430 عملیات مقاومتی فلسطینیان را در کرانه باختری و قدس خنثی کرده است.

به گفته شاباک، سال گذشته سه اسراییلی در عملیات مقاومتی فلسطینیان در کرانه باختری و قدس کشته شده و 46 نفر دیگر نیز زخمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلی ترین تهدید برای رژیم صهیونیستی در سال های آینده از زبان شاباک

اصلی ترین تهدید برای رژیم صهیونیستی در سال های آینده از زبان شاباک